پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم اربعین سردار سلیمانی و بزرگداشت عملیات والفجر۸ در بهشهر برگزار شد

0

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم که در مصلای بهشهر برگزار شد ، گفت : اهل ولایت بودن و در مسیر ولایت بودن مهم ترین ویژگی بارز همه شهدای ماست که باید در بزرگداشت نام و یادشان تلاش شود.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد افزود : سردار سلیمانی مجاهد بی قرار و سرباز ولایت و عاشق شهادت بود و به آرزوی خود رسید و لحظه ای از ولایت جدا نبود.

وی ادامه داد : انقلاب ما با خون شهدا به این جایگاه رفیع رسیده است و حاج قاسم سلیمانی، سرداری اهل خطر بود که هیچ گاه از دشمن نهراسید و در مقابل دشمن سینه سپر کرد.

سعادت نژاد گفت : سردار سلیمانی، منافقین را خطر جدی برای انقلاب و نظام می دانست و به همین دلیل تیشه به ریشه آنان در عراق زد و آنان را آواره کرد.

وی افزود : ولایتمداری، غیرت دینی داشتن و شناخت دقیق دشمن از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بود که باید الگوی کامل برای جامعه ما باشد.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : یاران همواره از صدر اسلام تاکنون نقطه قوت برای اسلام و مسلمین بودند و یکی از دلایل موفقیت پیامبر(ص) هم یاران حضرت بودند و اکنون هم در انقلاب ما باید به این یاران باوفای انقلاب که ثابت قدم هستند؛ تکیه کرد و نهراسید و پشتیبان ولایت بود.

در این مراسم از ویژه نامه ” رفیق خوشبخت ما” به مناسبت اربعیت سردار سلیمانی رونمایی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.