پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراحل پیشرفت فیزیکی پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت محمد آباد فریم شهرستان ساری

0

در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و احداث احداث پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم شهرستان ساری در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم بخش دودانگه مرتفع گردد.

با توجه به قطعی های مکرر و افت ولتاژ و به منظور توسعه برق در بخش دودانگه و توسعه شهرک صنعتی دودانگه،احداث پست ظرفیت 30*1 مگاولت آمپر و خط دو مداره تغذیه کننده آن به طول 11 کیلومتر با پیگیری موسوی تاکامی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان،نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی،مسئولین استانی و شهرستانی آغاز و در حال اجرا می باشد. 

به گزارش شمال نیوز، مشکلات حقوقی و مسائل مربوط به معارضین ،دسترسی سخت،صعب العبور بودن و شرایط جوی منطقه از چالش های اجرای این پروژه می باشد. 

در حال حاضر موانع پیش رو مرتفع و عملیات آماده سازی و عملیات احداث این پست در بخش دودانگه در حال انجام بوده تا بخشی از از مشکلات و مطالبات مردم عزیز و شریف بخش دودانگه مرتفع گردد. 

توضیح اینکه بخش دودانگه یکی از بخش‌های شهرستان ساری در استان مازندران در شمال ایران بوده و بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش دو دانگه شهرستان ساری در سال ۱۳۹۵ برابر با ۷٬۶۵۳ نفر بوده‌ و شهرک صنعتی به مساحت کلی 25 هکتارو مساحت صنعتی 17 هکتار می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.