پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرکل کمیته امداد مازندران، تعدادی وسایل گاز سوز به زودی بین افراد تحت پوشش چهاردانگه توزیع می شود

1

رضا نوروزی جعفری، مدیرکل کمیته امداد  امام خمینی استان مازندران در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها استان مازندران  در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری چهاردانگه نیوز گفت: در استان مازندران 67 هزار نفر مستمربگیر داریم  و در زمینه اشتغال و لوازم زندگی بیشترین کمک را به منطقه چهاردانگه داشتیم.

وی افزود با توجه به گازرسانی به منطقه چهاردانگه، تعدادی بخاری  و وسایل گاز سوز  در سال قبل برای چهاردانگه خریداری و توزیع شده است و برای سال جدید نیز تعدادی وسایل گاز سوز خریداری و بین افراد تحت پوشش توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران اظهار داشت: با تشکیل مجمع خیرین با حضور چهاردانگه ای هایی که در خارج چهاردانگه هستند می توانند با واسطه کمیته امداد و بی واسطه کمیته امداد، خیلی از نیازهای منطقه را مرتفع نمایند.

وی در زمینه ایجاد اشتغال در چهاردانگه اظهار داشت:  موضوع اشتغال در چهاردانگه برای ما خیلی مهم بود، لذا ، نیرویی که به عنوان رییس اداره منصوب شده است،  رییس اداره اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران بود تا در زمینه اشتغال در چهاردانگه کارهای اساسی انجام دهد. به خصوص چهاردانگه  در زمینه دامداری پتانسیل بسیار بالایی است و  ایشان  هم متخصص  امر هستند.

دکتر آرون رییس کمیته امداد امام خمینی چهاردانگه دارای دکترای دامپزشکی می باشد.

 

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    امسال همه رفتند جنگل کلی درختان قطع کردند که هیزم برای بخاری خودشان تهیه کنند چون اکثرا علمک گاز ندارند فقط بخش دودانگه بخاطر سیاسی کاری همه علمک گرفتند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.