پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از پروژه های در دست احداث چهاردانگه بازدید کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ “مهدی استادیان” مدیرکل سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان مازندران صبح امروز با همراهی خلیلی رئیس اداره آموزش و پرورش، رشمانلو معاون پشتیبانی و عابدی راد سرناظر منطقه شرق استان در دبستان حضرت فاطمه (س) روستای پشرت و شهید کریمی روستای ترکام حضور پیدا کرد و بصورت میدانی از روند ساخت و تجهیز این دو دبستان بازدید به عمل آورد.

🔹فرآیند احداث دبستان دو کلاسه حضرت فاطمه (س) پشرت در دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و هم اکنون در آستانه بهره برداری قرار دارد تا دانش آموزان این دبستان که هم‌اکنون در کانکس مشغول به تحصیل می‌باشند، سال تحصیلی آینده را در ساختمان جدید مدرسه آغاز کنند.

🔹دبستان سه کلاسه شهید کریمی ترکام نیز که از مصوبات سفر استاندار مازندران به چهاردانگه می‌باشد و کلنگ احداث آن در مهرماه ۱۴۰۱ به زمین زده شد، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و با تخصیص بودجه‌ ۲ میلیارد تومانی در حال احداث است. این پروژه که از پیشرفت خوبی برخوردار بوده تا مهرماه سال جاری تکمیل و آماده تحصیل دانش آموزان می‌شود.

🔹شایان ذکر است مهندس استادیان پیش از حضور در روستاهای پشرت و ترکام، از سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه که سال گذشته تجهیز شده بود و همچنین محل احداث مدرسه شش کلاسه کیاسر که از مصوبات سفر استاندار مازندران به چهاردانگه می‌باشد، بازدید میدانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.