پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیرعامل شهروند ساری از قضاوت داوری پلی‌آف انتقاد کرد

0

سعید نجاریان که تیمش ۳۰ دی ماه باید دیدار برگشت را با ستارگان ورامین در ساری برگزار کند، مدعی شد که داوران مسابقه همسطح نبودند و با وجود این که بازی سرداور قضاوت بدی نداشت، ولی داور دوم نتوانست همسطح سرداور قضاوت کند و این ناهماهنگی قضاوت این دیدار را دشوار کرده بود.
دیدار دو تیم پنجشنبه شب در ورامین برگزار شد و در پایان شهروند ساری بازی را ۳ بر ۱ به حریف ورامینی خود ستارگان واگذار کرد.

مدیرعامل شهروند که اظهاراتش را سایت این باشگاه روز جمعه منعکس کرد ، با اشاره به حواشی دیدار انجام شده از جمله سنگ پرانی به داخل زمین و قظع اسکوربود ، بروز برخی از این حواشی را متوجه گوینده ورزشگاه ورامین دانست و گفت : رفتارهای غیر ورزشی در این دیدار زیبنده مردم خوب ورامین نبود.

نجاریان که همزمان در هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ایران هم حضور دارد ، گفت : در این بازی طاها مرتضوی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ما به دلیل پرتاب سنگ و آجر از جایگاه ویژه مصدوم شد.
وی افزود : حواشی این دیدار در هفت دقیقه پایانی رخ داد که سرپرست سازمان لیگ فوتسال ( آرش جابری)  و نماینده فدراسیون در سالن حضور داشتند و باعث شد تا دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم میزبان ستارگان ورامین خاتمه یابد.
نجاریان  با اشاره به دوره برگشت این بازی در ۳۰ دی ماه در ساری اظهارداشت : این دیدار از حساسیت بیشتری برای تماشاگران برخوردار است و ما خواهان انتخاب داور قوی برای این دیدار حساس هستیم.

در رقابت های پلی آف هشت تیم حضور دارند و در پایان چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا در پایان قهرمان بیست و یکمین دوره رقابت های فوتسال لیگ برتر مشخص شود.
در فصل گذشته این رقابت ها مس سونگون قهرمان شد.
شهروند ساری با گذشت ۱۷ سال از حضورش در این رقابت ها تاکنون رتبه بهتری از پنجم در جدول کسب نکرد و در فصل جاری این رقابت ها امیدوار است در مرحله پلی آف حداقل در بین سه تیم اول قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.