پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران ملاقات عمومی هفتگی را منظم برگزار و مشکلات را حل کنند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، احمد حسین زادگان روز سه شنبه در برنامه دیدار رو در رو با مردم ساری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: گره گشایی از کار مردم در اولویت برنامه‌های مسئولان استانی و شهرستانی دولت قرار دارد و هیچ کاری نباید برای مسئولان بالاتر از رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

وی گفت: پایه و اساس نظام بر مردم سالاری است و توسعه و پیشرفت کشور و ایستادگی ما در برابر دشمنان مرهون حمایت‌های مردمی است.
نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد: در چنین فرایندی برای ما به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی هیچ اولویتی بالاتر از رسیدگی به کار مردم نیست و برنامه ملاقات عمومی استاندار نیز با این رویکرد در تمام شهرستان‌های استان مازندران برگزار شده و می‌شود.
حسین زادگان اضافه کرد: در برنامه ملاقات عمومی مدیریت ارشد استانی که معاونان و سایر مدیران رده میانی استان نیز حضور دارند، با هدف رسیدگی به مشکلات مردم انجام و تلاش می‌شود در شرایط حساس کنونی بتوانیم در حد توان مشکلات مردم را کاهش دهیم..
وی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز موظفند نامه‌های مردمی را که از سوی مدیریت ارشد استانی به آنها ارجاع می‌شود پاسخ دهند و برای رفع مشکلات احتمالی که به آنها ارجاع می‌شود، تلاش کنند.
استاندار مازندران گفت: برنامه ملاقات عمومی باید طبق روال از سوی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران در دستور کار قرار گیرد و روزهای سه شنبه هر هفته نیز برای این کار پیش بینی شده است.
احمد حسین زادگان آذرماه ۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار سابق به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی هیأت دولت به عنوان بیست و سومین استاندار این خطه شمال کشور منصوب شد.
حسین زادگان پس از انتصاب در کسوت استاندارمازندران برنامه ملاقات عمومی خود را به شهرستان‌های ۲۲ گانه استان برد و تاکنون در ۲۱ شهرستان ملاقات عمومی را برگزار کرد.

۶۹۸۲/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.