پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مدیران به خود اجازه بازی با مردم را ندهند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حسین حسن نژاد روز یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری محمود آباد در این شهرستان گفت: رفتار مدیران در قبال مردم باید صادقانه و برمبنای شفافیت باشد.

وی با بیان اینکه احترام به شعور مردم باید همواره سرلوحه کار مدیران باشد افزود: برای مبارزه با فساد باید شفافیت اصل اساسی رفتار مدیران باشد و بازی با مردم غیر قابل پذیرش است.

معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد: وقتی از مردم انتظار ورود به عرصه برای خروج از جنگ اقتصادی را داریم، باید به انتظارات آنها پاسخ دهیم و در قبال آن مسئولیت پذیر باشیم.

به گفته او رفتار هوشمندانه و شجاع مدیران نیاز مبرم امروز مردم استان است زیرا مدیران با ترسیدن هیچ کار بزرگی انجام نخواهند داد.

آزمون وخطا از مدیران پذیرفته شده نیست

حسن نژاد با اشاره به اینکه چهار دهه آزمون و خطا تجربیات فراوانی برای مدیران ما ایجاد کرده است، افزود: مدیران نباید برای خود این حق را قائل باشند که باز هم باید آزمون و خطا کنند.

وی اندوخته‌های سیاسی و عملی در کشور را برای چهار دهه گذشته بسیار عنوان کرد و تاکید کرد: مدیران بدانند فرصت زیادی برای ایجاد تحول در زندگی مردم ندارند و باید از هر لحظه به درستی بهره برند.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: مدیران باید تغییر و تحول را مبنای کار خود قرار دهند و در شرایط جنگ اقتصادی هیچ‌گونه وقفه پذیرفته نخواهد شد.

حسن نژاد با بیان اینکه امروز در دهه پنجم انقلاب قرار داریم، افزود: امروز اندوخته‌های کشور بیش از هر زمان دیگری برای عبور از گردنه جنگ اقتصادی می‌تواند به ما کمک کند.

وی هدف تغییر مدیران را تقویت مسیر توسعه و ایجاد نشاط و روحیه در دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: ما امروز بیش از هر زمانی دیگر به فضای امید در میان مردم هر منطقه نیازمندیم.

قانون گریزی بزرگ‌ترین مشکل کشور

معاون سیاسی استاندار مازندران اظهار داشت که امروز قانون گریزی بزرگ‌ترین مشکل کشور است و باید به این مسئله به شدت برخورد کرد.

حسن نژاد از مدیران خواست که اشتهای خود برای قانون پذیری را افزایش دهند زیرا تنها انتظار مردم از مدیران قانون گرایی و جلوگیری از قانون گریزی در هر سطحی است.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به اجرای سیاست‌های عمومی دولت و نص صریح قانون هستند، تاکید کرد: نباید قرائت های شخصی مبنای رفتار و عمل مدیران در هر جایگاهی شود.

به گفته او برداشت‌ها و جهت گیری های سیاسی از قوانین و سیاستهای دولت نه تنها خلاف مقررات است و پذیرفته نمی‌شود، بلکه کشور را از مسیر خود خارج می‌کند.

گفتنی است که در مراسم امروز علیرضا شریعت به عنوان فرماندار جدید محمودآباد منصوب شد.

/ ‏۱۸۹۹/‏۹۹۱۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.