پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محیط زیست به مخاطرات زیست محیطی زباله در چهاردانگه ورود پیدا نمی کند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روزنامه امین، روح الله یوسفی کیاسری، عضو شورای شهر کیاسر، در نشست خبری مشترک شهردار و اعضای شورای شهر کیاسر با فعالان رسانه ای منطقه چهاردانگه ساری که پنجشنبه در شهرداری کیاسر برگزار شد، درباره وضعیت تعیین تکلیف انتقال زباله در منطقه چهاردانگه و ساخت نیروگاه زباله سوز ساری، گفت: بدقولی هایی در این خصوص صورت می گیرد، قرار ۶ماهه ساخت نیروگاه به خاطر مسابقات جام جهانی امروز به اینجا رسیده است!

?وی افزود: در دوره چهارم که عضو و رئیس شورا بودم، فعالیت زیادی داشتیم، مردم منطقه نیز ورود پیدا کردند و مطالبات خود را بیان داشتند.

?عضو شورای شهر کیاسر، در ادامه خاطرنشان کرد: پس از درگیری ها و بیان مطالبات مردمی، متاسفانه یک برنامه زمانی دادند و انتظار برای منطقه ایجاد کردند ولی این برنامه زمانی که قرار بود پایان سال ۹۶باشد، محقق نشد!

?یوسفی کیاسری، عنوان کرد: مهندس اسلامی استاندار سابق مازندران در طی سه سفری که به این منطقه داشت و جلساتی که با استاندار برگزار کردیم در جریان وضعیت محل دفن زباله ساری قرار گرفت لذا برای رفع مشکلات، برنامه زمانی را برای اتمام نیروگاه زباله سوز ساری تا پایان سال ۹۷تعریف کردند.

?وی افزود: قرار بر این شد که در جلسات مربوط به انتقال زباله نماینده ای از منطقه حضور پیدا کند در عین حال برای دفن اصولی زباله نیز، نماینده ای از شورا در جلسات مربوطه فرستادیم، تا مدتی برنامه ها نظم داشت ولی اهداف محقق نشد!

?عضو ادوار شورای شهر کیاسر، با یادآوری اینکه مکاتباتی با دفتر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری با امضای اهالی و اعضای شوراهای محل و دهیاری ها داشتیم، ادامه داد: حتی آزمایشات مربوط به آلودگی آب را بخشدار اسبق پیگیری کردند ولی هیچ گاه جواب آزمایش، که آلودگی صددر صد در آن محرز بود، داده نشد!

?یوسفی در ادامه با بیان اینکه، تاکنون برای رفع مشکلات ناشی از زباله انتقالی به منطقه، با زبان خواهش، تمنا و کار قانونی پیش رفتیم، گفت که، متاسفانه در معضلی به این بزرگی که منطقه ی وسیعی را دچار آلودگی کرده ، محیط زیست ورود پیدا نمی کند!

?وی در ادامه، گفت: برای دفن زباله این همه از منطقه را تخریب کردند چرا محیط زیست ورود پیدا نمی کند !

?یوسفی در خاتمه،اظهار کرد: تمام راه ها را رفتیم و برای رفع این مشکل کاری دیگری از دستمان ساخته نیست مگر آنکه دلشان به رحم بیاید و کاری برای منطقه انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.