پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور کیاسر در استان مازندران مسدود اعلام شد

0

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ساری گفت که بنا بر تصمیم پلیس راه کشور محور کیاسر از سمت سمنان به مازندران به دلیل وضعیت بد آب و هوایی از ساعت ۲۰ امشب مسدود اعلام شده است.

سید علی صادقی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی هواشناسی در حال حاضر کولاک شدید به همراه بارش برف در محور کیاسر را شاهد هستیم و این محور بنابر تصمیم پلیس راه با هدف حفظ امنیت شهروندان برای تردد خودروها بسته شده است.

وی با توضیح این نکته که ماموران راهداری با همه تجهیزات در محور حضور دارند و مشغول پاکسازی محور هستند، گفت : شهروندان از تردد در مسیر کیاسر از طرف سمنان به استان مازندران خودداری کنند چرا که ممکن است در وضعیت آب و هوایی نامناسب دچار مشکلات جدی شوند.

به گزارش ایرنا ، طبق اعلام رسمی پلیس راه مازندران بارش سنگین برف همراه با کولاک که از عصر امروز آغاز شد  همچنان در همه محورهای کوهستانی کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر ادامه دارد و اکنون ۲ محور کندوان و کیاسر مسدود است.

پیش از این هواشناسی مازندران با پیش‌بینی ورود سامانه جدید بارشی، نسبت به بارش متناوب باران و برف، کاهش دید و کولاک برف در جاده‌های ارتباطی این استان از عصر روز پنجشنبه تا بعد از ظهر روز جمعه یکم بهمن ماه هشدار داده بود.

هواشناسی مازندران همچنین مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی و برف‌گیر مازندران را طی دوره فعالیت این سامانه سرد و بارشی دور از انتظار نداست و نسبت به تداوم شب‌های سرد و وقوع یخبندان از جمعه شب تا روز دوشنبه هفته آینده هشدار داد.

مسافرین و رانندگان می توانند برای کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه ها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.