پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور هراز و کندوان تاسوعا و عاشورا یکطرفه می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی هفت روزه در جاده‌های استان از فردا چهارشنبه ۵ شهریور آغاز می‌شود و تا سه شنبه ۱۱ شهریور ادامه دارد به یکطرفه شدن جاده چالوس در استان اشاره کرد و افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه و شنبه هفتم و هشتم شهریور از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد یکطرفه می‌شود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روزهای یکشنبه و دوشنبه نهم و دهم شهریور از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به کرج و آزادراه تهران-شمال یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی به اعمال محدودیت ترافیکی در جاده هراز اشاره کرد و افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هشتم، نهم و دهم شهریور از رودهن به آمل ممنوع است و از ساعت ۱۶ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت تا ۲ بامداد ادامه دارد، گفت: در صورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید ویا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط مأمورین پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

کد خبر 5008124
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.