پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور هراز فردا به صورت مقطعی مسدود می‌شود

رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مقطعی محور هراز در روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه برای انجام عملیات راهسازی خبر داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس از اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انسداد مقطعی محور هراز در روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه برای انجام عملیات راهسازی خبر داد.

 

وی تصریح کرد: به‌منظور اجرای عملیات احداث باند سبقت محور هراز حدفاصل پیچ کلرد تا تقاطع چلاو، این محور به صورت مقطعی در روز سه‌شنبه مسدود می‌شود.

 

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: برابر اعلام شرکت آوردین دژ شمال پیمانکار پروژه به‌منظور عملیات تیرگذاری پل جدید محدوده شیمیکوه (رستوران چهار فصل شاندیز) در کیلومتر ۲۶ نیاز به انسداد مقطعی محور هراز دارد.

 

محمدنژاد از رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد از محور هراز را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

 

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.