پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور ساری – قائم‌شهر رتبه نخست تردد جاده ای کشور را کسب کرد

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران از کسب رتبه نخست محور ساری – قائم‌شهر به عنوان پرترددترین جاده کشور در روز گذشته خبر داد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: روز گذشته ۴۵ هزار و ۱۴ خودور از محور ساری – قائم‌شهر تردد کرده که این محور به عنوان پرترددترین جاده کشور شناخته شده است.

 

وی افزود: محورهای قائم‌شهر – ساری و بابلسر – فریدونکنار در رتبه‌های بعدی از حیث بیشترین تردد در محورهای استانی قرار گرفتند.

 

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه ۹٫۱ درصد ترافیک کشور در روز گذشته مربوط به مازندران بوده است تصریح کرد: این شاخص سبب شد تا رتبه مازندران در روز گذشته در کشور برتر شود.

 

خادمی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۹۴ تا پایان ۵ فروردین ۹۵ بالغ بر ۸۵۲ هزار و ۹۹۰ خودرو وارد محورهای استان شدند افزود: میزان ورودی استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۹ درصد رشد مواجه بوده است.

 

وی با اعلام اینکه مجموع ورودی خودروها در روز گذشته در محورهای استان بالغ بر ۱۱۶ هزار و ۷۹۰ خودرو بوده است گفت: این میزان ورودی نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۲ درصدی برخوردار بوده است.

 

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه این آمارها بر اساس دستگاه‌های تردد شمار مرکز مدیریت راههای استان رصد می‌شود، افزود: محورهای چابکسر – رامسر، کرج – مرزن آباد، گلوگه – بهشهر، سمنان – کیاسر در ردیف سایر محورهای پرتردد استان در روز گذشته بوده است.

 

مازندران دارای شش محور ورودی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، کیاسر، گلوگاه است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.