پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محور ساری – فرح آباد ایمن سازی شد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جهانیان از اقدامات گسترده در خصوص ایمن سازی محور ساری – فرح آباد خبر داد و افزود: محور ساری – فرح آباد به دلیل ارتباط با دریا، استقرار مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی و وجود روستاهای متعدد یکی از پرتردد ترین محورهای استان مازندران به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: از این رو ارتقا ایمنی این محور در طول سال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

جهانیان در خصوص اقدامات ایمن سازی محور ساری – فرح آباد گفت: در ماه اخیر به منظور افزایش ضریب ایمنی محور ساری-_ فرح آباد اقدامات گسترده‌ای از قبیل احداث سه جزیره در سه راهی پنبه چوله، لاریم و روستای گرجی پل، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، لکه گیری و روکش آسفالت، شانه سازی، نصب انواع علائم، شستشو و ساماندهی تابلوها و تعمیر و مرمت گاردریل ها را به طور جد در دستور کار خود داشت.

جهانیان اقدامات ایمن سازی محورها را برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بسیار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت: علاوه بر ایمن سازی محورها، رعایت قوانین و مقررات از سوی کاربران جاده‌ای نیز می‌تواند عامل مهمی در جهت کاهش سوانح رانندگی باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت: از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه موجود در مازندران، مقدار ۱۴۶۴ کیلومتر در شهرستان ساری واقع شده است.

کد خبر 4980461
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.