پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محورهای کندوان و هراز بعدازظهر جمعه یکطرفه می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه در محور هراز آغاز شده است، گفت: محورهای کندوان و هراز در صورت نیاز فردا و بارترافیک سنگین از بعدازظهر جمعه یکطرفه می‌شود.

وی افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۴ شهریورماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه ۱۴ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

وی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 5014880
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.