پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محفل انس با قرآن کریم دانش آموزان دبیرستان معلمان در مصلای شهر کیاسر برگزار شد

0



به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ این مراسم معنوی که در واپسین روز های ماه مبارک رمضان، صبح امروز در مصلی شهر کیاسر برگزار شد، حجت الاسلام جبارزاده امام جمعه شهر کیاسر، سرهنگ صدری نیا فرمانده سپاه، خلیلی ازنی رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، حجت الاسلام والمسلمین نوری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و همچنین اولیای دانش اموزان و کادر مدرسه و دانش آموزان حضور داشتند.

“حجت الاسلام جبارزاده” امام جمعه شهر کیاسر به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: رعایت حجاب موجب قوام جایگاه زن و در نهایت قوام جامعه خواهد شد.

وی گفت: “الا به ذکر الله تطمئن القلوب” به قرائت قرآن و اقامه نماز تاکید می‌کند که باعث آرامش انسان می‌شود.

“حامد خلیلی‌ازنی” رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن ابراز خشنودی از حضور مسئولین و دانش آموزان در محفل انس با قرآن اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمات پرفیضی نیازمند هماهنگی و تلاش اعضای یک مجموعه است و من از دست‌اندرکاران این مراسم معنوی تشکر می‌کنم.

این مقام مسئول اعمال مربوط به ماه رمضان را عبادتی دانست که باید به عنوان یک عادت مطلوب در زندگی به دانش آموزان آموزش داده شوند و از آن‌ها در طول سال تقاضا شود که این عادات را حفظ کنند.

شایان ذکر است در پایان مراسم از عوامل برگزاری این مراسم با اعطای هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.