پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و استانی در منطقه چهاردانگه برگزار شد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و استانی و با حضور دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی شهر کیاسر در روز دوشنبه 16 بهمن 1396 در دبیرستان زینبیه (س) شهر کیاسر برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در قالب کاروان قرآنی نور و با همکاری دارالقرآن ناحیه یک ساری، با حضور گسترده دانش آموزان دختر تمامی مقاطع تحصیلی وبا برنامه های متنوع در شهر کیاسر برگزار شد.

اجرای این برنامه ها را که دل آرام و ضحی دمیرکلایی بعهده داشته اند، شامل: تلاوت قرآن کریم توسط قاری ممتاز خانم زهرا نوری و حافظ قرآن سرکار خانم حنانه جعفری آقایی، اجرای زیبای تواشیح توسط گروه ترنم وحی و سخنرانی دانش آموز فاطمه امیری با موضوع مفاهیم قرآنی بود.

حامد خلیلی سرپرست معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه چهاردانگه، گفت: آشنا کردن دانش آموزان با مفاهیم آیات کریم قرآن و مطالب و محتوای این آیات و بهره‌گیری از این نکات در زندگی در کنار بهره‌مندی از لذت استماع قرائت قرآن، از جمله اهداف برپایی این محافل است تا بتوان در این راستا قدمی در ایجاد شور و نشاط برای حضور حداکثری در محافل و مساجد و جلسات قران فراهم شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.