پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محسن کریمی در تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر

هفته نهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که پرسپولیس توانست صدرنشینی اش را در اهواز حفظ کند و استقلال نیز به همراه منصوریان نوید روزهای خوب را با پیروزی برابر سایپا داد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، هفته نهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که صبای قم برابر گسترش در تبریز دست به کار بزرگی زد و در حالی که با اخراج ۲ بازیکن تیمش، ۹ نفره به کار خود خاتمه داد به تساوی بدون گل دست یافت و پرسپولیس نیز نیمه اول بد در اهواز را با تساوی در پایان بازی برابر استقلال خوزستان به پایان رساند. شاگردان علیرضا منصوریان نیز توانستند نارنجی پوشان را با دو گل شکست دهند تا استقلال با صعود به رده پنجم جدول به حضور در جمع مدعیان پیش از تعطیلات در هفته آتی امیدوار شود. تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر که توسط کارشناسان ورزش سه انتخاب شدند را بازیکنانی از استقلال، پرسپولیس، استقلال خوزستان، نفت تهران و آبادان، فولاد، تراکتورسازی و سپاهان تشکیل داده اند تا نیمی از تیم های لیگ در آن سهم داشته باشند.

 

در این تیم منتخب سید محسن کریمی، بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران با حضور یک نیمه ای خود برای این تیم در مقابل سایپا البرز و گل زیبایی که به ثمر رساند هم حضور دارد.

زننده یکی از زیباترین گل های این هفته لیگ برتر بار دیگر توانایی های خود را به عنوان بازیکنی آینده دار در فوتبال ایران به نمایش گذاشت. محسن کریمی که در میان ستاره های آبی پوش کمتر به بازی گرفته می شود در نیمه دوم توانست از شرایط بدنی و مصدومیت خسرو حیدری سود ببرد و نفر جایگزین این بازیکن شود. او دقایقی بعد توانست با ضربه ای فنی و جالب توجه دروازه سایپا را باز کند و میلاد فراهانی را مقهور ضربه اش کند. کریمی که یکی از اکتیوترین و با انرژی ترین بازیکنان استقلال نیز محسوب می شود در نیمه دوم توانست نظرها را به خود جلب کند و نشان دهد از یک نیمه هم می توان برای نمایش بهترین بودن سود برد.

 

mohsen-karimi

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.