پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محسن کریمی: من باندبازی در استقلال ندیدم/ منصوریان به جوان ها اعتقاد دارد

هافبک چهاردانگه ای استقلال اعتقاد دارد که سرمربی جدید آبی ها به جوان ها اعتقاد زیادی دارد و این اتفاق خوبی برای بازیکنان این تیم است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، سیدمحسن کریمی در این باره به ورزش سه گفت: این که آقای منصوریان به عنوان سرمربی  استقلال معرفی شدند اتفاق خوبی است چرا که ایشان خودش استقلالی است و فضای این تیم را به خوبی می شناسد. ایشان به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارند و این بهترین فرصت برای ما است که خودمان را نشان بدهیم.

 

او در مورد شرایط خودش در این تیم هم می داند: من از این که ۲ سال است در استقلال بازی می کنم بسیار خوشحالم و افتخار می کنم پیراهن این تیم را برتن می کنم. در ایران فقط دوست دارم برای استقلال بازی کنم و به تیم دیگری فکر نمی کنم.

 

هافبک چپ پای استقلال در مورد فصل سختی که در این تیم پشت سرگذاشت هم گفت: فصل سختی بود چراکه ما در هر ۲ جام تا پای قهرمانی پیش رفتیم اما در لحظه آخر کم آوردیم. این موضوع باعث شد خستگی در تن بازیکنان بماند. با این حال امسال آماده ایم که فصل گذشته را جبران کنیم و به مقام قهرمانی برسیم.

 

کریمی در مورد نگرانی هواداران این تیم از عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات هم می گوید: هواداران حق دارند نگران باشند ولی من فکر می کنم فصل گذشته آقای مظلومی به بازیکنان جوان بازی دادند و امسال این بازیکنان تجربه کسب کرده اند و شرایط خیلی با سال های قبل فرق می کند. مطمئن باشید امسال سال متفاوتی را در استقلال خواهید دید.

 

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فصل قبل در استقلال کسی باند بازی می کرد یا نه هم گفت: من صادقانه می گویم که چیزی ندیدم. من بازیکن جوانی هستم که سرم پایین است و کارم را انجام می دهم. نه دیدم که در استقلال باند بازی وجود داشته باشد و نه شنیدم که این اتفاق افتاده باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.