پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران تشدید شد

تردد انواع وسائط نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه مورخ 22 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

0

 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز اعمال محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده های استان از ساعت 12 امروز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، سرهنگ « جعفر محمد نژاد » به خبرنگار ایرنا گفت: اعمال این محدودیت ها که هدفش افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه است تا ساعت 24 روز جمعه بیست و دوم فروردین ادامه دارد.

وی افزود : بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهای کندوان (کرج – چالوس) ، هراز و فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

او با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد انواع تریلی و کامیون از محور کرج – چالوس ، ادامه داد : تردد انواع وسائط نقلیه نیز از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه مورخ 22 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد هر نوع کامیون از محور هراز ، گفت : تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه بیستم فروردین و نیز از شش صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 فروردین از این محور ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: تردد هر نوع تریلر به استثنای تریلی های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روز جمعه 22 فروردین از تهران به قائمشهر از مسیر جاده فیروزه کوه بر عکس نیز ممنوع است.

وی به وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده های استان هم اشاره کرد و گفت : هم اکنون وضعیت ترافیک در محورهای کندوان (کرج ، چالوس)، هراز، فیروزکوه و کیاسر به سمت ساری در حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران عادی و روان و شرایط جوی ابری و خشک و نیز برخی مناطق کوهستانی مه آلود است.

او ادامه داد : مرکز کنتزل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران با شماره تلفن های 2182934 و 2182920 و پیش شماره 0151 ساری، به طور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.