پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران اعمال می شود

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع موتورسیکلت در جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه از ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه ۲۹ مرداد تا شنبه یکم شهریور امسال گفت: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک، بلامانع خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ جمعه ۳۱ مرداد، از ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد (جاده کندوان) ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین به ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز مسیر رودهن به سمت آمل روز جمعه، از ساعت ۱۵ تا ۲۲ اشاره کرد و گفت: با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه اجرای محدودیت‌های ذکر شده، بستگی به افزایش حجم تردد در جاده‌ها داشته و در صورت وضعیت ترافیکی عادی، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها اعمال نخواهد شد افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس (کندوان) و بالعکس به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، همچنان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران همچنین از ممنوعیت تردد همه تریلرها در جاده هراز خبر داد و تصریح کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و نیز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۶ تا ۲۴ در این جاده ممنوع است.

کد خبر 5002210
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.