پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا روز شنبه ۳ اردیبهشت در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۱ فروردین تا شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود و بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر اساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱ در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.