پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجموعه گردشگری در آمل اجاره اسفند واحدهای تجاری را بخشید

0

  مهران حسنی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت همراهی همه مردم و صنوف در مسیر مبارزه و جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، افزود : این مجموعه گردشگری در شهرستان آمل و محور گردشگر پذیر هراز قرار دارد که دارای بیش از ۸۰ واحد تجاری و چندین مجموعه تفریحی ، اقامتی ، سرگرمی است و  در راستاری همکاری با مجموعه استان برای مقابله با شیوع کرونا و مساعدت از کسب و کارهای آسیب دیده ، اجازه ۸۰ واحد استیجاری را برای ماه اسفند بخشید.

وی مبلغ اجاره بهای این واحدها را حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد. 

حسنی نام مجموعه گردشگری را ” اکسین ” معرفی و ابراز امیدواری کرد که مجموعه های گردشگری دیگر استان نیز از چنین تصمیماتی استقبال و با بهره برداران خود همراهی کنند. 

وی  با اشاره به اجرای اقداماتی از این دست در سطح مجموعه های گردشگری سطح استان، گفت : قطعا فصل بهار ، فرصت رونق اقتصادی مجموعه های گردشگری بود که با وجود این موضوع مهم و همه گیر، این فرصت به ماه های آینده موکول خواهد شد و شاهد رونق دوباره این صنعت مهم و اثرگذار خواهیم بود.

معاون گردشگری مازندران، گفت: دغدغه های فراوان مجموعه های گردشگری و تاسیسات را می دانیم، اما با تدبیر خوب دولت و وزیر محترم و کمک با تنفس تسهیلاتی و انشالله طرح های معاونت گردشگری کشور، بعد از گذر از موضوع کرونا روزهای خوبی پیش رو خواهد بود.

حسنی گفت: مازندران بیش از سه هزار و ۵۰۰ مجموعه اقامتی، تفریحی و پذیرایی دارد که با توجه به شرایط فعلی کشور در نوروز ۹۹ تعطیل می باشد و هیچ خدماتی را ارائه نخواهند کرد.

مازندران از اول اسفند ماه امسال با شناسایی و اعلام رسمی ۲ بیمار مشکوک به کرونا که از در سفری به قم به بیماری مبتلا شده بودند ، رسما به جمع استان های آلوده پیوست و از آن زمان تاکنون هم تصمیمات مختلفی برای جلوگیری از شیوع بیماری اتخاذ شد که یکی از نخستین آنها تعطیل کردن فعالیت مجموعه های گردشگری و اقامتی بوده است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، تاکنون ابتلای حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر در استان به کرونا تایید شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.