پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجاهدت خالصانه “سردار سلیمانی” رمز ماندگاری او در دل‌ها شد

0

ایسنا/مازندران عضو شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان مازندران با بیان اینکه اخلاص سردار سلیمانی امروز نشان داد که چگونه دل‌های مردم کشورمان و کشورهای منطقه به سمت روح ملکوتی وی حرکت کرد، تصریح کرد: ساده زیستی و نداشتن فساد مالی و یک عمر مجاهدت خالصانه، تحمل سختی‌های فراوان در سوریه و عراق برای برقراری امنیت و نابودی داعش، در کنار اخلاص وی رمز ماندگاری سردار سلیمانی در دل‌ها شده است.

مازیار ایکانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره شخصیت منحصر بفرد سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: بهترین مصداقی که در خصوص شخصیت این سردار بزرگ مقاومت وجود دارد این است که مقام معظم رهبری از وی به عنوان مرد اخلاص یاد می کند که دل‌ها رو سمت خود سوق داد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با بصیرت کامل وی را شناختند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل بود که میلیون‌ها نفر در چند نقطه کشور و عراق در تشییع این سردار رشید اسلام شرکت کردند.

عضو شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان مازندران مردمی بودن و مداخله نکردن در دسته بندی‌های سیاسی کشور را از دیگر رموز محبوبیت سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: وی یک نخبه جنگی بود که با اقتدار و شجاعت کامل در حوزه دیپلماسی جنگ و صلح نقش آفرینی کرد و با هوش و ذکاوتی که داشت توانست منطقه را از وجود داعش پاک کند و امنیت را برقرار کند.

ایکانی ادامه داد: پس از حمله نظامی آمریکا به عراق و از بین رفتن دولت مرکزی، فضای مناسبی جهت به رشد رادیکالیسم افراطی جریان اسلامی یعنی داعش بوجود آمد که اندیشه آن فتح کشورهای خاورمیانه تحت لوای حکومت اسلام شام و عراق بود و این تفکر افراطی خطرناک خاورمیانه را تهدید می‌کرد.

وی افزود: سردارسلیمانی به همراه دیگر سربازان جبهه  مقاومت به نبرد با این تفکر پرداختند تا مانع نفوذ آن به داخل کشور شوند و موفق هم شدند.

عضو مجمع عالی نخبگان مازندران تاکید کرد: مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی و سایر مدافعان حرم مانع از نفوذ حکومت داعش به کشور شد و آرامش امروز مدیون خون این عزیزان است.

ایکانی عنوان کرد: حضور میلیونی در تشییع پیکر ایشان نشان دهنده نقش برجسته وی در ریشه کنی اندیشه افراطی داعش و برقراری صلح و امنیت در حوزه خاورمیانه دارد.

وی یادآور شد: شخصیت سردار سلیمانی الگوی نسل جوان خواهد بود و تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.