پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

متاسفم برای مسئولین که تمامی زباله های شهر ساری را به چهاردانگه منتقل می کنند

0

سید محسن کریمی بازیکن چهاردانگه ای تیم فوتبال استقلال تهران فصل موفقی را در این تیم لیگ برتری پایتخت سپری می کند و توانسته در ترکیب علیرضا منصوریان جایی پیدا کند. پایگاه خبری خزر ورزشی مصاحبه ای دوستانه با این بازیکن جوان چهاردانگه ای انجام داده است که در ادامه خواهید دید.

**سلام محسن جان خوبی؟ عیدت مبارک . در حال حاضر کجایی ؟

سلام شکرخدا خوبم برای عید اومدم ساری و کیاسر و الان برگشتم تهران . عید شمام مبارک انشالله سال خوبی داشته باشین

**سال ۹۵رو اگه بخوای توصیف کنی چی میگی ؟

سال فوتبالی خوبی واسم نبود و اتفاقاتی افتاد که خودم توقع ام از خودم در فوتبال خیلی بیشتر از این چیزی هست که واسم اتفاق افتاد و نتونستم در اون نقطه ای باشم که دلم مخواد ولی سال ۹۶ رو باانگیزه ای دوبرابر کار خواهم کرد و انشالله با موفقیت همراه باشه برام .ولی سال غیر فوتبالی خوبی برام بود تنها چیزی که آخر سالی اذیتم کرد بیماری مادرم بود.

**از بیماری مادرت گفتی ، ایشون حالشون چطوره ؟

خداروشکر حالش خیلی بهتره و از این مسئله خیلی خوشحالم

**دوس داشتی ۹۵ ادامه داشته باشه یا هرچه زودتر تموم بشه ؟

دوس داشتم زودتر تموم بشه چون اتفاقات تلخ زیاد داشت و عزیزان زیادی رو هم از دست دادیم از جمله منصورخان پورحیدری که خدا رحمتشون کنه . بزرگ باشگاه استقلال بودن حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و شهادت آتش نشان هامون و سایر اتفاقات دیگه.

**بهترین اتفاق سال ۹۵ چی بوده واست؟

گلزنی تو آسیا

**بدترین اتفاق سال ۹۵ چی بوده واست ؟

بیماری مادرم و مصدومیتی که واسم پیش اومد

**بزرگ ترین آرزوت چیه ؟

ظهور آقا امام زمان و سلامتی خانوادم .لژیونر شدن در تیم خوب اروپایی هم از اهداف و آرزو هامه

**دوس داری سال ۹۶ چه اتفاق خوبی واست بیفته ؟

اینکه با استقلال برای سومین بار قهرمان آسیا بشیم و امیدوارم با تلاشمون باز هم در آسیا تیم استقلال موفق باشه

**عیدی هم گرفتی ؟ اولین نفر چه کسی بود ؟

بیشتر عیدی دادم تا بگیرم ? ولی خب مادرم اولین نفر بود که بهم عیدی داد

**سال ۹۶ رو از لحاظ فوتبالی دوس داری چطور باشه ؟

امیدوارم تیم ملی کشورمون موفق باشه و به راحتی به جام جهانی صعود کنیم و موفقیت تمامی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خصوصا تیم استقلال.

**صمیمی ترین دوستت در استقلال ؟

سید مهدی رحمتی

**اوقات فراغت و بیکاریتو چیکار میکنی ؟

تمرینات بدنسازی انجام میدم و تمرین میکنم

**نظرت در باره تیم ملی و دعوت شدنت به تیم ملی چیه ؟ بهش فکر میکنی ؟

پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاریه که نصیب هرکس نمیشه ، اونهم با مربی بزرگی چون کیروش و شاگردی ایشون . باید خیلی تلاش کنی و خوب باشی تا دعوت بشی . من هم سعیمو میکنم تا این افتخار نصیبم بشه

** محسن کریمی آشپزیش چطوره ؟

ای بد نیست

**چه غذایی رو بیشتر از همه دوست داری ؟

فسنجون

**تیم محبوب خارجیت ؟

آرسنال

**با مازنی های استقلال به زبون مازندرانی صحبت میکنید ؟

آره باهم مازندرانی صحبت میکنیم و افتخار میکنیم به اصالت خودمون

**از تهران که برگشتی مستقیما به زادگاهت کیاسر رفتی درسته ؟

بله مستقیم به کیاسر رفتم طبیعتش و آب و هواش واقعا عالیه و مردم و جوون های خوبی داره که از همشون هم تشکر میکنم خیلی به من لطف دارن . کیاسر زادگاه من هستش و همیشه هم افتخار کردم به این موضوع . هرچی دارم از اونجاست و یک موضوعی که جا داره بهش اشاره کنم ابراز تاسف من برای مسئولین هستش که تمامی زباله های شهری رو دارن در نزدیکی کیاسر خالی میکنن و واقعا این موضوع برای اهالی منطقه عذاب آور هستش و امیدوارم صدای این مردم به گوش مسئولین برسه و جلوی این کار گرفته بشه . من زمانی که شنیدم و خودم هم رفتم و دیدم واقعا ناراحت شدم و برام قابل تحمل نبود چنین مسئله ای امیدوارم که انتقال بدن محل دفن زباله ها رو به جایی دیگه .

**به نظرت چرا مازندران در لیگ برتر نماینده نداره ؟

به نظرم نبود مدیریت خوب در استان باعث شده تا تیمی نداشته باشیم و الا اگه بحث مالی باشه باشگاه خونه به خونه داره هزینه میکنه ولی هنوز موفق نشده . به نظرم مدیریت در فوتبال مازندران مشکل داره . واقعا حیف هست تیمی مثل نساجی مازندران با این همه قدمت و تماشاگر نمیتونه بیاد به لیگ برتر من واقعا قلبا دوست دارم که نساجی رو در لیگ برتر ببینم و واقعا حیفه با این همه تماشاگر این تیم خوب در لیگ یک هستش و شک نکنید که بحث ضعف مدیریتی در فوتبال مازندران هست که نماینده ای در لیگ برتر نداریم . واقعا مردم قائمشهر و هواداران نساجی مردمی فوتبال دوست و فوتبال فهم هستند و واقعا حیف هست که این سرمایه بزرگ به خوبی ازش استفاده نمیشه .

**دوست داشتی در نساجی بازی میکردی ؟

صد در صد . تیم استانمون هست و تیم خیلی خوبیه . باعث افتخار فوتبالیست های مازندرانی باید باشه که در نساجی بازی کنن . انشاالله که به لیگ برتر صعود میکنه و به حقش در این فوتبال میرسه.

**صحبت پایانیت

تشکر میکنم از شما و سایت خوبتون ، من اخباز ورزش مازندران رو از طریق سایت شما دنبال میکنم ، آرزوی موفقیت واستون دارم و امیدوارم سال بسیار خوبی برای شما و همه مردم ایران باشه.

گفتگو و تنظیم : محمد اسدی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.