پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مبارزه با فساد بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری از مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولان یاد کرد و افزود: کارگزاران باید با تمام توان در جهت حل مشکلات شهروندان بکوشند.
وی ایجاد فاصله بین مردم و نظام را از اهداف دشمنان دانست و گفت: به همین منظور سعی می کنند تا دامنه فساد مالی، اخلاقی و فرهنگی هر لحظه گسترده تر شود.
خطیب موقت جمعه ساری یاد آور شد: مردم با تمام توان همواره از نظام و ارزش های الهی دفاع کردند و در این راه حتی از نثار خون ابایی نداشتند و اینک بر ماست تا به پاس این همه فدا کاری و از خودگذشتگی در خدمت رسانی کوتاهی نکنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نخستین نماز جمعه به فرمان امام راحل و به امامت آیت الله طالقانی در پنجم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در تهران اقامه شد از این آیین عبادی سیاسی به عنوان نماد همدلی و وحدت و تقوا یاد کرد.
یوسف پور سبک شمردن و ترک نماز جمعه را از گناهان کبیره دانست و نقش این مراسم معنوی را در اقتدار و عظمت نظام بسیار پر رنگ توصیف کرد.
او نقش ائمه جمعه را برای حفظ وحدت هرچه بیشتر مهم و مورد تاکید دانست و گفت: بسیاری از برنامه ها و تصمیمات شیطنت آمیز دشمنان در نماز جمعه ها نقش بر آب شد.
وی همچنین نماز جمعه را یکی از مراکز معتبر اطلاع رسانی دانست و افزود: در حالی که دشمنان توسط رسانه های بیگانه و فضای مجازی سعی در مخدوش کردن نظام دارد، امامان جمعه با هشدار بجا مردم را از خطر بدخواهان آگاه کردند.
یوسف پور همچنین از تهاجم فرهنگی به عنوان یکی از خدعه های پرهزینه دشمنان یاد و تصریح کرد: اگر پایگاه های مقدس نماز جمعه در کشور نبودند هرگز نمی توانستیم مانع ترفندهای بدخواهان باشیم.
خطیب جمعه ساری گفت: انگلیس با توقیف غیر قانونی شناور ایرانی ضعف و زبونی و خواری خود را تثبیت کرد و این اقدام ابلهانه اش بدون پاسخ نخواهد ماند.
وی گفت: عدم اطمینان به اروپا پند ارزنده ای از جانب امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده که صدق این امر با بی اخلاقی و بدعهدی این کشورها ثابت شد.
او افزود: کشورهای اروپایی به ۱۱ موضوع در برنامه برجام متعهد شدند در حالی که تا کنون یکی از آنها را اجرا نکردند.
۹۹۱۹/‏۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.