پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مانور بزرگ پاکسازی محیطی با کرونا در آمل برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، در این مانور بزرگ عملیاتی با بکارگیری بیش از ۳۰ دستگاه ماشین آلات مخصوص حمل محلول‌های ضدعفونی و با حضور نیروهای شهرداری، سازمان آتش نشانی، انتظامی، هلال احمر، سپاه پاسداران، بسیج ونیروهای جهادی و مردمی، در مناطق مختلف شهری، محلات و خیابان‌های شهر آمل برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: حدود ۱۳۰ هزار لیتر محلول‌های آماده شده نیز توسط گروه‌های مردمی سپاه ناحیه شهرستان تهیه و همزمان با اجرای مانور درمیان شهروندان توزیع شد.

سرهنگ مهدی فلاح افزود: شهرستان آمل به دلیل واقع شدن در مسیر جاده هراز از تهران به آمل، روزانه با تردد هزاران دستگاه خودرو و جابجایی افراد زیادی روبه‌رو است که این امر احتمال شیوع ویروس کرونا را در این شهرستان افزایش می‌دهد.

وی افزود: با توجه به لزوم اطلاع‌رسانی به مردم و بسیج تمامی دستگاه‌ها به منظور هم‌افزایی مقابله با ویروس کرونا، مانور اقتدار مقابله با این بیماری با حضور تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در مناطق مختلف آمل برگزار شد و با استفاده از خودروهای مکانیزه، و ادوات امدادی موجود در شهرستان، بسیاری از مناطق این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با استفاده از بلندگوی سیار، با حضور در مناطق مختلف هشدارهای لازم به مردم ارائه، و بنر و جزوه‌های اطلاع‌رسانی نیز بین مردم توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل افزود: بهترین راه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، قطع زنجیره انسانی با ممانعت از خروج افراد از منازل است در غیر این صورت، اقدامات صورت گرفته برای مقابله با این بیماری، بی‌نتیجه باقی می‌ماند.

کد خبر 4894014
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.