پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران یکصدا به دنبال بهره‌برداری از پروژه بزرگ نیروگاه زباله‌سوز ساری است

در بازدید مسئولان از پروژه بزرگ نیروگاه زباله سوز بر همدلی مسئولان مربوطه جهت تسریع در تکمیل این پروژه تاکید شد.

0

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، مهدی مرادی سرپرست اداره کل امور  شهری و شوراهای استانداری مازندران به همراه محمدعلی نوبخت فرماندار ساری، سرهنگ محمد مهدی اقبال‌پور رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران، سید افشین راسخ عضو شورای اسلامی شهر ساری، جواد طالبی شهردار ساری، علیرضا سعیدی معاون شهردار ساری، علی‌اکبر بابایی و سید حسین صالح‌نیا مشاوران شهردار ساری و کارشناسان ذیربط ، از پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری بازدید کرد.

مهدی مرادی سرپرست اداره کل امور  شهری و شوراهای استانداری مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: جلسات مرتبط با پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری طبق مصوبه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار بر اساس صورت وضعیت‌ها انجام می‌شود، افزود: از جواد طالبی شهردار ساری و تیم مدیریت شهری بابت پیگیری‌هایی که برای پیشرفت نیروگاه زباله‌سوز ساری دارد، تشکر می‌کنم.

محمدعلی نوبخت فرماندار ساری هم در سخنانی اظهار کرد: در مازندران همه یکصدا هستیم تا  پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدید رئیس‌جمهور از پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری در سفر دولت به مازندران، گفت: بعد از سفر رییس‌جمهور ۷۵ میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم و مابقی قول رئیس‌جمهور در تامین اعتبار این پروژه هم محقق خواهد شد.

سرهنگ محمد مهدی اقبال‌پور رئیس بسیج سازندگی مازندران اظهار کرد: تلاش داریم با تامین روشنایی این پروژه، کار به صورت شبانه‌روزی انجام شود.

وی ادامه داد: با کار شبانه‌روزی،  نگرانی در خصوص ابنیه وجود ندارد و در  زمان مقرر برای نصب تجهیزات آماده می‌شود.

جواد طالبی شهردار ساری در سخنانی با بیان اینکه همدلی بسیار خوبی بین شهرداری ساری و بسیج سازندگی وجود دارد و  این پروژه با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده  از برنامه زمان‌بندی که برای وزارت کشور ارسال کردیم، جلوتر است.

وی با اشاره به وفاق به وجود آمده در میان مدیران استانی و شهرستانی برای بهره‌برداری از پروژه نیروگاه زباله‌سوز ساری، تصریح کرد: شنبه و سه شنبه هر هفته  جلسات ویژه با حضور مسئولان مربوطه جهت بررسی آخرین وضعیت این پروژه برگزار می شود تا فرصت مناسب برای نصب تجهیزات فراهم شود.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی باید ابنیه را تا پایان شهربور ماه برای نصب تجهیزات، آماده کنیم، یادآور شد: اما تلاش ما این است تا پایان مرداد ماه بخش ابنیه به پایان برسد.

وی خاطر نشان کرد:  تیم مدیریت شهرداری برای اتمام این پروژه عزم جدی دارد و  در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.