پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران مهیای میزبانی از مسافران نیست

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان با بیان اینکه مازندران شرایط بسیار سختی را گذرانده است اما با کمک و همراهی مردم، جو خوب همدلی ایجاد شده در استان، تاحدودی وضعیت مطلوب شده است، افزود: کرونا سبب مشارکت مردم در حوزه اجتماعی و بهداشتی شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت سیالی در استان داریم گفت: نوروز قبل ۱۷ میلیون نفر شب گردشگر و جمعیت سیال داشتیم و خوشبختانه با همراهی خوب ایجاد شده در استان امسال سفر محدود شد.

استاندار مازندران یادآور شد: بیش از دو تا سه هزار ستاد اجرایی مقابله با کرونا در استان تشکیل شده و در تمام روستاهای استان ستاد مقابله با کرونا تشکیل شده است.

حسین زادگان یادآور شد: نگرانی اول ما ورود مسافران بود زیرا درپی آن بودیم که تعادل جمعیتی از بین نرود و نتوانیم خدمات ارائه دهیم.

استاندار مازندران با تاکید براینکه شرایط مازندران برای میزبانی مسافران همچنان مهیا نیست، از هموطنان خواست از سفر به استان پرهیز کنند و بااشاره به تخصیص اعتبار مناسب برای مقابله با کرونا افزود: تلاش‌های خوبی برای مقابله با کرونا در استان صورت گرفته است.

حسین زادگان با بیان اینکه فقط یک کارخانه تولید ماسک داریم و کارخانه الکل نداریم، تصریح کرد: با کمک نیروهای بسیجی و مردمی خانه‌ها به کارگاه تولید ماسک و اقلام حفاظتی تبدیل شده است.

استاندار مازندران به همراهی خوب بازار و تعطیلی داوطلبانه آن اشاره کرد و گفت: همه اقشار از جمله بازار، هنرمندان و غیره برای مقابله با کرونا وارد عمل شدند و در کنار کادر درمانی قرار گرفتند.

وی با اظهار اینکه تنظیم بازار فراتر از ستاد و با یک کار قرارگاهی انجام شده است، افزود: سمن‌های اجتماعی نیز برای مقابله با کرونا وارد عمل شدند و در حوزه اطلاع رسانی نیز با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای مجازی، در حوزه اطلاع رسانی کارهای خوبی انجام دادند.

استاندار مازندران یادآور شد: میزان ورود مسافران به استان نیز با اعمال محدودیت‌ها تا ۸۰ درصد کاهش یافته است.

کد خبر 4905319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.