پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران دهه فجر امسال تجمعات و راهپیمایی ندارد

استاندار مازندران خواستار اجرای برنامه های فرهنگی با پیوست سلامت در دهه فجر سال جاری در استان شد و گفت : برای حفظ سلامت مردم برگزاری تجمعات و راهپیمایی قابلیت اجرا ندارد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در دومین جلسه ستاد گرمیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود : با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری منحوس کرونا محدودیت هایی در مراسم دهه مبارک فجر امسال داریم و کمیته ای در این زمینه با ارائه راهکار مناسب جهت حفظ سلامت مردم و گرامیداشت این ایام تشکیل می شود.

وی گفت : ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان و ایجاد بانک اطلاعاتی کامل از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف مانند آب، برق ، گاز ، راه، صنعت، معدن، تجارت و زیرساخت های ایجاد شده به برکت پایمردی و مقاومت مردم از اقدامات دستگاه ها در این ایام است.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان اینکه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، رسانه ای و نهادهای تبلیغی و فرهنگی باید برنامه های این ایام شکوهمند برگزار شود، اظهار داشت : فضا و سیمای شهری می بایست رنگ و بوی دهه فجر بگیرد و تابلوهای تبلیغاتی شهری می بایست با پیوست کرونایی رنگ و بوی دهه فجر پیدا کند.

وی افزود : امروز در بیش از چهار دهه از عمر گرانبار انقلاب اسلامی ثابت شده است که در مدیریت بهداشت و درمان از بسیاری از کشورهای توسعه یافته بهتر عمل شده است.

حسین زادگان تاکید کرد : خروجی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مازندران احصا و معرفی گردد تا مردم در جریان اقدامات اجرایی و عمرانی پس از انقلاب قرار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این جلسه گفت: فقط از شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای بویژه در فضای مجازی، برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن، برگزاری مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در روز ۱۶ بهمن، برگزاری مراسم به صورت خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن و پخش سخنرانی‌ها از صدا و سیما از برنامه‌های مهم دهه فجر امسال در مازندران است.

او با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال “انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار” است، گفت: ولایت مداری، مردم سالاری دینی، حفظ شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، وحدت، دشمن شناسی، حفظ و تقویت جایگاه انقلاب اسلامی، قدردانی از خانواده های شهدا، توجه به محرومان و نیازمندان از مهمترین سرفصل‌های برنامه دهه فجر امسال در مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.