پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران در احاطه کرونا

۳۱۲ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران و بابل بستری شدند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۳۱۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۳ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۲ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۵۳ بیمار مشکوک به کرونا شبانه روز گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری و ۱۸۱ بیمار هم در این مدت از بیمارستان‌ها مرخص شده تا روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.

او افزود: ۹۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، هم اکنون در این مراکز بستری بوده که از این تعداد ۱۵۶ نفر هم با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲ هم استانی هم در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های زیرمجموعه درمانی این دانشگاه جان خود را از دست دادند.

فوت یک بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به شناسایی و بستری ۵۹ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و همچنین ترخیص ۳۱ نفر با بهبودی نسبی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۲۳۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری بوده و از این تعداد ۳۰ نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار دارند.

او به روند افزایشی بستری‌های کرونایی در شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: شبانه روز گذشته، یک همشهری بابلی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.