پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران جز استان‌های زرد و قرمز کشور از لحاظ شیوع کرونا است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به ورود مسافران به مازندران و احتمال اوج گیری کرونا، اظهار کرد: تقریبا تمام شهرهای استان مازندران در وضعیت زرد و قرمز هستند.

وی افزود: اگر تعاملات اجتماعی بدون رعایت نکات بهداشتی صورت گیرد، استان در وضعیت بدی قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه انتظار داریم، هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

این مسؤول ادامه داد: در همین مدت تعداد ۵۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی تصریح کرد: هم اکنون ۲۷۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

وی با اعلام اینکه مازندران جز استان‌های زرد و قرمز کشور از لحاظ شیوع کرونا است، یادآور شد: بنابراین مسافران از سفر به این استان خودداری کنند.

موسوی در پایان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برای کمتر شدن تعداد بیماران کرونایی، حتما” فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت شود.

 /۸۶۰۳۴/ج
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.