پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌ ساری – کیاسر محدوده سی بن به چاچکام در حال انجام است

0

پایگاه خبری چهاردنگه نیوز: عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندان با بیان اینکه مازندران از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد است، گفت:  علی رغم محدودیت‌های اعتباری عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های ساری به کیاسر محدوده سی بن به چاچکام، نکا به بهشهر محدوده رستم کلا در دست اجر است.

او با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی و همچنین حمل و نقل تولیدات کشاورزی ، افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم است تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.

نجفی گفت: از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندان افزود: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی  و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.