پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات شمال/ تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران- شمال

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به تردد پرحجم خودروها در محورهای شمال، اظهار کرد:  از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران لغزندگی مقطعی جاده‌ها و همچنین کاهش دید در ارتفاعات کندوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه احتمال ریزش و رانش را معمولا در محورهای کوهستانی  مازندران داریم که در زمان بارندگی بیشتر می‌شود، افزود: توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان است.

رئیس پلیس راه مازندران بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس تاکید کرد و خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر بحث بستن کمربند ایمنی برای تمامی سرنشینان خودرو است که توجه به این مهم ضرورت دارد.

این مسؤول به تداوم انسداد شبانه آزادراه تهران شمال اشاره کرد و یادآور شد: آزادراه چالوس – مرزن آباد و بالعکس از ساعت 19 تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس – مرزن آباد انجام می‌شود.

قدمی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند ازطریق تماس با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 ÷با پیش شماره ۰۱۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

 /۸۶۰۳۴/ع/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.