پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغزنده بودن محور ساری- کیاسر -سمنان/ تجهیز خودروها به زنجیرچرخ/ پرهیز از سفرهای غیر ضروری

0

پایگاه خبری چهاردانگه:محمدرضا خسرویان  گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف و باران سطح محورهای مازندران لغزنده است.

وی با اشاره بارش برف در محور گدوک سوادکوه، اضافه کرد: محورهای هراز، کندوان و سمنان ـ مازندران به‌صورت ابری و لغزنده است.

سرپرست پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه خودروهای رانندگان به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز باشند، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش باران و بارش برف در ارتفاعات استان رانندگان با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه رانندگان با اطمینان از سلامت فنی خودروها تردد کنند، افزود: با توجه به وضعیت جوی افراد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

خسرویان یادآور شد: با توجه به لغزنده بودن سطح محورهای مازندران رانندگان وسایل نقلیه به‌‌ویژه وانت‌بارها با احتیاط کامل و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تردد کنند تا شاهد واژگونی خودروها در محورهای استان نباشیم.

وی با اعلام اینکه تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد، اضافه کرد: همچنین آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

سرپرست پلیس راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز گره ترافیکی در محورهای استان، افزود: محور کندوان ساعت ۱۸ امروز یک‌طرفه خواهد شد.

خسرویان به ممنوع بودن تردد تریلی کماکان از محور هراز، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از این محور تا ساعت ۲۲ امشب ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع تریلی به جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت ۲۲ امشب از محور قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

سرپرست پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۹ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی پاسخ‌گوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.