پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لغزنده بودن سطح جاده‌‌های مازندران

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده‌های استان، گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از فارس ،جعفر محمدنژاد امروز فرمانده پلیس راه استان مازندران  با اشاره برش برف و باران در ارتفاعات مازندران، گفت: در حال حاضر با توجه به بارش‌ها، سطح جاده‌های استان لغزنده است و در محور گدوک سوادکوه شاهد مه غلیظ هستیم.

 

وی گفت: با توجه به بارش‌های پراکنده در مازندران، رانندگان در رانندگی مسائل راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و رانندگی در برف بسیار متفاوت است و دقت لازم را داشته باشند.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای رانندگان، بیان داشت: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

 

محمدنژاد با اشاره به مسدود شدن محور کندوان، افزود: در حال حاضر لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور کندوان کماکان ممنوع است و رانندگان از جاده قدیمی تردد می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان متذکر شد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره 2182934 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.