پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم مهندسی و نهادینه شدن فرهنگ عمومی در جامعه

0

به گزارش خبرنگار مهر، آیت اله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر یکشنبه در شورای فرهنگی عمومی استان با تاکید بر مهندسی بهتر فرهنگ عمومی و نهادینه کردن آن اظهار داشت: باید در زمینه نهادینه کردن فرهنگ عمومی در استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان، این ماه را سوژه مهم فرهنگی دانست و افزود: باید به تقوا و ختم قرآن کریم در این ماه توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: باید به محافل دینی و قرآنی در ماه رمضان توجه داشته باشیم و با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا، باید شرایط فرهنگی و قرآنی متناسب با وضعیت موجود برنامه ریزی کنیم.

آیت اله لائینی با عنوان اینکه یکی از بهترین کارها در ماه رمضان، توجه به نیازمندان به شمار می‌رود، تصریح کرد: افطار دهی به فقرا و نیازمندان در احادیث و روایات مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات یادآور شد: باید به نیازمندان به ویژه آنانی که با رکود کسب و کار مواجه شدند، توجه کنیم.

آیت الله لائینی با اشاره به استقبال مطلوب مردم برای اجرای طرح رزمایش مومنانه یادآور شد: این کمک‌ها در حال دسته بندی بوده و نیازمندان در حال شناسایی هستند و رزمایش مواسات در سه مرحله در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

کد خبر 4904167
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.