پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لزوم توجه به مشکلات پساکرونا/ برپایی رزمایش «کمک‌ مومنانه» در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از سا‌ری، آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، پیش از ظهر امروز  اولین نشست اعضای قرارگاه رزمایش مواسات (کمک مؤمنانه) در دفتر نماینده مقام معظم رهبری با حضور مسؤولان استان در جمع اعضای قرارگاه رزمایش مواسات (کمک مومنانه) گفت: در حال حاضر نکته قابل توجه این است که پساکرونا چه چالش‌هایی در حوزه‌های مختلفی همچون؛ بخش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و دیگر بخش‌ها به‌وجود می‌آورد، این موضوعی است که باید در موردش به چاره‌اندیشی پرداخت.

وی افزود: در حال حاضر و در گرماگرم حضور ویروس کرونا در کشور، بر همه ما لازم است که فرهنگ بخل‌ورزی و عدم ارتباط مشکلات دیگران به یکدیگر را تغییر داده و آن را به فرهنگ تقسیم شادی و کمک به دیگران تبدیل کنیم.

محمدی لائینی یادآور شد: با توجه به این که هجوم بیماری کرونا اتفاق جدیدی است ولی در فرهنگ، مکتب و دین ما همواره شاهد رویدادهای تازه‌ای بودیم که در پی آن تغییر فرهنگ ایجاد شده و مردم ما همیشه پیرو این فرهنگ بودند، که در رزمایش مواسات استان مازندران قرار است جهش فرهنگی صورت بگیرد.

به گزارش فارس؛ این جلسه با توجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص کمک به هم‌نوع و مهربانی با یکدیگر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

 /۸۶۰۴۸/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.