پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرار گرفتن هنر دانش آموزان چهاردانگه‌ای در مسیر اشتغال زایی

1

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در تصویر بالا ابوالفضل، آیدا و ولی از دانش آموزان روستای مالخواست را مشاهده می‌کنید که روز های تعطیل خود را در مسیر چشمه باداب سورت می‌گذرانند.آنان خوب می‌دانند هنرشان خیلی با ارزش است و این‌چنین آثارشان را برای دیگران نمایش می‌دهند.

آنها علاوه بر اشتغال‌زایی از طریق ساخت مجسمه های کوچک، گیاهان دارویی روستای خود را با توضیح خواص هر یک از آنها به دیگران عرضه می‌کنند.

دانش آموزان چهاردانگه‌ای با ترکیب استعداد و خلاقیت، آثار زیبایی را خلق می‌کنند و این روند که ناشی از تربیت تمام ساحتی در مدارس است کماکان ادامه دارد.

اواخر سال گذشته بود که در هنرستان های این منطقه چند نمایشگاه دست سازه های بومی محلی با هدف تشویق به اشتغال زایی در بین دانش آموزان شکل گرفت و آثار دانش آموزان هنرمند چهاردانگه به نمایش عموم در آمد.

1 نظر
  1. عادل الندانی می گوید

    برای این بزرگوار و خانواده شون تسهیلات بنیاد برکت رو هماهنگ کردم و اسمشون رو به بانک معرفی کردیم اما به دلیل عدم مراجعه در زمان مناسب و عدم ارسال مدارک کامل و عدم پیگیری نتونست تسهیلات رو برای همین رسته ی شغلی دریافت کنه تا تجهیزاتش رو خریداری کنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.