پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قدردانی نماینده ولی فقیه از عملکرد اوقاف مازندران در کرونا

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی با اشاره به آیه «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ» اظهار کرد: باید از آحاد افراد، نهادها و سازمان‌هایی که خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی به عمل بیاید، یکی از این نهادها اداره اوقاف و امور خیریه استان مازندران است، اوقاف مازندران در این بحران کرونایی منشا خدمات و برکات فراوانی شده است.

وی مشارکت در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، تقسیم و توزیع بیش از ۲۵ هزار لوازم بهداشتی و ماسک را از اقدامات مناسب اوقاف مازندران دانست و افزود: این اداره‌کل پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک مومنانه اقدام به توزیع ۱۲ هزار سبدکالا برای نیازمندان کرده است که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اوقاف استان مازندران خدمات بسیار زیادی را در این شرایط بحرانی به جامعه و به خصوص به اقشار نیازمند ارائه داده است که جای تشکر و قدردانی دارد انشالله این روند ادامه یابد تا بتوانند خدمت بیشتری را داشته باشند و مورد تشویق قرار گرفتند خدماتشان در حدی است که از طرف مسؤولین مورد تشویق قرار گرفته‌اند.

لائینی خاطرنشان کرد: بنده هم به سهم خودم از این بزرگواران و از مدیرکل اوقاف استان مازندران حجت‌الاسلام حیدری، از همه همکارانشان، از همه کارکنان شریف‌شان در سراسر استان مازندران صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه اوقاف مازندران با محرومیت‌زدایی اقدام بسیار به‌جا و کارخوبی انجام داده است، افزود: سازمان اوقاف بهترین ظرفیت را برای کمک به نیازمندان دارد و الحمدالله اوقاف مازندران در این زمینه کم نگذاشت، خداوند به اینها برکت و توفیق دهد که انشالله بیشتر از اینها خدمات داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: ما هم باید تشکر کنیم و سپاسگزاری داشته باشیم که اینها دلگرم‌تر شوند، گرچه اینها دلگرمی شان به وعده الهی است اما وظیفه ما هم این است که از همه نهادهایی که همیاری، کمک و همکاری کردند از جمله اداره اوقاف استان مازندران تقدیر و تشکر داشته باشیم، خداوند انشالله جزای خیر به همه این بزرگواران عنایت بفرماید.

 /۸۶۰۴۱/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.