پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قتل دو خواهر به دست برادر در میاندورود

دو خواهر به علت اختلاف خانوادگی به دست برادر در یکی از روستا‌های میاندورود به قتل رسیدند.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستا‌های حومه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری جامخانه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری خانوادگی منجر به تیراندازی و قتل در روستای کیاپی شهرستان میاندورود، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه مردی ۵۵ساله از اعضای این خانواده (برادر) در یک اقدام جنون آمیز با اسلحه شکاری به سمت خواهرانش تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در این حادثه یکی از طرفین دعوا به علت اصابت گلوله ساچمه‌ای در دم جان باخت و دو نفر دیگر به شدت مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در ادامه یکی از مصدومان بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور به موقع پلیس خبر داد و افزود: متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به تشکیل پرونده قضائی از ادامه روند بررسی‌های قضایی و انتظامی در این خصوص خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.