پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: به یاد آغوش ها و بوسه هایی که در ایام کرونا از آن محرومیم!

0

در ایامی که شیوع بیماری کرونا، روزهایی سختی را برای تقریبا کل جهان رقم زده و با لزوم طرح قانون فاصله گذاری اجتماعی ( شما بخوانید قرنطینه ! ) در کشور یکی از موضوعاتی که آرام آرام دارد از یادمان می رود در آغوش کشیدن و بوسیدن عزیزانمان است که حتی در ایام نوروز به حق برای دوری از شیوع ویروس کرونا از آن منع شده ایم.

آقای مهدی زمانپور کیاسری کارگردان و مستندساز برجسته چهاردانگه ای کشور با ارسال فیلمی از لحظه عزیمت خود از حج تمتع در سال 1386 این موضوع را یادآور شده که یکی از موضوعاتی که لزوم اجتناب از کارهایی که شیوع ویروس کرونا را منجر می شود چقدر می تواند زودتر ما را دوباره به نعمت در آغوش کشیدن عزیزانمان نزدیک کند.

زمانپور در توضیح این ویدئو نوشت:

هو الجمیل

این ویدئو در مراسم بازگشت سفرم از حج تمتع ( واجب ) در سال 1386 ا دوربین خانگی گرفته شد که نشان از عشق، صفا و معرفت هم ولایتی های عزیزم ( کیاسر ) را دارد. نکته جالب و دلیل به اشتراک گذاشتن این فیلم، حس خوب در آغوش گرفتن و بوسه های پی در پی هست که در این ایام کرونا برای همه آرزو شده است!

توضیح اینکه: حدود بیست نفر از افراد حاضر در این فیلم فوت کرده و آسمانی شده اند که برای همه آنها از خداوند منان طلب آمرزش و مغفرت داریم. روحشان شاد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.