پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیش حقوقی سردار مازندرانی که هوش ازسرتان می برد!+عکس

انتشار این دست فیش‌های حقوقی در شبکه‌های اجتماعی، مارا برآن داشت تا فیش حقوق سردار بی‌سر شهرستان جویبار را نشان دهیم تا مدیران دولتی با دیدن آن شاید به خود بیایند و تلنگری برای آنان باشد.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: قطار افشای حقوق‌های نجومی به کارکنان و زیرمجموعه‌های دولتی، مدتی است که به حرکت افتاده، فیش‌هایی که از درآمد ۴۰ و ۵۰ میلیونی شروع و به دریافت‌های ۵۰۰ میلیونی نیز رسید. پرداخت‌هایی که مستقیم از حساب بیت‌المال انجام می‌شود. انتشار این دست فیش‌های حقوقی در شبکه‌های اجتماعی، مارا برآن داشت تا فیش حقوق سردار بی‌سر شهرستان جویبار را نشان دهیم تا مدیران دولتی با دیدن آن شاید به خود بیایند و تلنگری برای آنان باشد.

از: پاسدار عملیات ذبیح‌الله عالی
به: کارگزینی سپاه ساری
موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

محترماً به عرض می‌رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می‌باشم و دارای درآمد زیاد می‌باشد و همین طور حقوق من زیاد می‌باشد. لذا درخواست می‌نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمایید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.
آمین.

سردار شهید ذبیح الله عالی در تابستان سال ۱۳۳۲، در روستای کردکلا بخش جویبار در خانواده‌ای کشاورز متولد شد. وی فرمانده گردان مسلم بن عقیل(ع) بود که در اواخر سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۶ در پاسگاه چیلات در خاک عراق به محاصره نیروهای دشمن درآمدند و سردار عالی پس از نبرد دلیرانه در سوم اسفند ۱۳۶۲ به همراه گروهی از نیرو‌هایش به شهادت رسید./جویباران

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.