پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت 2 هزار نفر در قطعه 2 آزادراه تهران شمال/ تمام نیروها و تجهیزات کاربردی قطعه 2 آزادراه داخلی است

0


به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان بعدازظهر امروز در بازدید از منطقه دوم آزاد راه تهران شمال اظهار کرد:  شدت فعالیت‌های عمرانی در منطقه ۲ و فعالیت ۲۴ ساعته در آن نشان دهنده این است مسیر سلیمانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسیر شهید سلیمانی امنیت و رفاه حال مردم بوده و این مسیر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تمام مراحل پروژه بر اساس زمان‌بندی در حال انجام در تمام ۲۲ کیلومتر شاهد کارگاه هستیم.

فتاح با اعلام اینکه بیش از ۸۰۰ دستگاه و ماشین‌آلات در این مسیر مستقر بوده و بیش از ۲ هزار نفر در منطقه ۲ فعالیت دارند، اضافه کرد: دولت به تعهدات خودش انجام داده و بنیاد هم سرمایه‌گذاری کرده و دولت و بنیاد با هم هماهنگ‌هستند تا قطعه دوم تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه آقای نوبخت قول دادند روز شنبه تخصیص اعتبار را انجام دهند و بنیاد نیز سیمان و مصالح مورد نیاز را تامین می‌کند،خاطرنشان کرد: تمام نیروهای فعال در این پروژه ایرانی هستند و هم از نیروی انسانی و هم تمام آنچه خریداری می‌شود از تولیدات ایرانی است و تمام نکات فنی بر اساس استانداردهای جهانی در آن رعایت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: تونل البرز بزرگترین تونل آزاد راه تهران شمال است که در منطقه دو بوده و ۶ هزار و ۴۰۰ متر طول دارد و سقف تونل از آهن پیش ساخته است که برای اولین‌بار در ایران مورد استفاده می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای کار تعطیلی در کار نداریم و ۲۴ ساعته فعالیت عمرانی در منطقه دو در حال انجام است، اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد منطقه دو از تونل و پل است و در شرایط تحریمی کار منطقه دو با تمام‌توان در حال انجام است.

فتاح گفت: استقبال مردم از منطقه یک انگیزه مارا بیشتر کرده و این موجب شد تا با توان بیشتر کار منطقه دو را جلوتر ببریم.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: باند غربی مسیر منطقه ۲ باند رفت از تونل شرقی به جاده چالوس اتصال می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد منطقه تونل و پل بوده و منابع مالی آن نیز تخصیص یافته است، افزود: ۹۰ درصد منطقه دو آزاد راه تهران‌شمال به صورت تونل و پل است.
 

 /۳۱۴۱/ج/ق




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.