پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت های قرآنی و مسجد مجازی در حال شکل گیری است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری یکشنبه شب در جلسه هم‌اندیشی قرارگاه عملیات رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه تبلیغ است و با توجه به شرایط امروز کشور فعالیت‌های تبلیغی به روش‌های دیگری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی فرصتی بر تبلیغ در شرایط امروز است، تصریح کرد: فعالیت‌های تبلیغی باید مهندسی و براساس شرایط روز جامعه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: طرح اکرام حسنی و کمک مومنانه در راستای مواسات اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در محلات شهر و روستا به همت و کمک همه مردم و گروه‌های تبلیغی و مذهبی آغاز شده است و در ماه مبارک رمضان به نقطه مطلوب می‌رسد.

این مسئول با اعلام اینکه مسجد مجازی، فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در فضاهای مختلف مجازی در حال شکل‌گیری است، ادامه داد: آموزش‌های مجازی، صلح ارحام مجازی و انجام مراسم و اعمال ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی با قدرت و قوت بیشتری انجام می‌شود.

شکریان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و فعال‌سازی کانال‌های ویژه روحانیون مستقر، هیئات مذهبی، مداحان، مؤسسات فرهنگی تبلیغی و مراکز و مؤسسات قرآنی و اعزام روحانیون به محلات شهر و روستا در ماه مبارک رمضان، جشنواره‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، مسابقه فرهنگی و مذهبی، راه‌اندازی کانال‌های ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

لزوم توجه جدی به فضای مجازی طبق نیازهای امروز و شرایط امروز کشور، محوریت فعالیت‌های ماه مبارک رمضان روحانی و امام محله، آموزش‌های ویژه قرآن در فضای مجازی، توجه به ظرفیت نوجوانان و جوانان، راه‌اندازی پویش‌های دعا و مناجات در شب‌های ماه مبارک رمضان، استمرار کمک‌های هیئات مذهبی و گروه‌های جهادی در طول ماه مبارک رمضان، توجه ویژه به مناسبت‌های مهم ماه رمضان، توجه به کارکردهای مساجد برای عبور از بحران کرونا و… از جمله مواردی بود که در این جلسه عنوان شد.

کد خبر 4904817
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.