پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فعالیت ستاد مواسات و کمک مومنانه در بخش چهاردانگه ادامه خواهد داشت

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، حجت الاسلام جلایی صلاحی امام جمعه از روند فعالیت‌های ستاد مواسات و کمک مومنانه در بخش چهاردانگه خبر داد.
وی اظهار داشت: در جلسه مشترکی که با حضور امام جمعه، سپاه چهاردانگه، بخشداری و کمیته امداد کیاسر تشکیل شد، بر هم افزایی هر چه بیشتر کلیه نهادها و دستگاه های اجرایی و خیّرین بخش چهاردانگه در راستای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی پیرامون کمک مومنانه به نیازمندان به جهت شیوع ویروس کرونا تاکید شد.

حجت الاسلام صلاحی  در ادامه ابراز داشت:‌ در این جلسه با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان بر تامین اقلام معیشتی خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی و خانواده هایی که به واسطه ی ویروس کرونا دچار مشکلات عدیده ی معیشتی شده اند تاکید شد.
امام جمعه چهاردانگه بعنوان رئیس شورای زکات بخش افزود: از جمله ی اقداماتی که با تشکیل ستاد مواسات در بخش چهاردانگه اجرا خواهد شد احیای جمع آوری زکات‌های واجب و مستحب است که در این راستا از بخشدار درخواست شده است طی ابلاغی از دهیاران  خواسته شود تا جهت معرفی دامداران و جمع آوری دام‌های سبک و سنگین جهت قربانی کردن، شناسایی دقیق نیازمندان بخش چهاردانگه اقدام نمایند که این فرایند با هم‌افزایی هر چه بیشتر کمیته امداد و بهزیستی بخش، محقق خواهد شد.
حجت الاسلام جلایی در پایان اظهار داشت: به حول و قوه الهی تا پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر ستاد مواسات بخش چهاردانگه، اقدامات لازمه را در خصوص تامین سبد معیشتی خانوارهای نیازمند بخش انجام خواهد داد و البته این روند بعد از ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های مجدد قابل اجرا خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.