پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فساد مجریان اداری به رغم نظارت ۱۸ دستگاه/مهم‌ترین ابزار برای مبارزه با فساد، بحث شفافیت است

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

منصورعلی زارعی امروز درباره اراده و جدیت مجلس یازدهم باتوجه به بیانات اخیر رهبری در بحث مبارزه با فساد و قطع کردن دست مفسد اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: یکی از مسایل مهمی که مجلس بدون شک باید به آن بپردازد نظارت به‌صورت کلان در همه امور است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد  مطالبه جدی مردم است، افزود: بحث شفافیت از راه‌های رسیدن به هدف بزرگ اجرای عدالت بوده که مهم‌ترین ابزار برای مبارزه با فساد، بحث شفافیت است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را به تصویب برساند که زمینه ایجاد و فرصت فساد برای مدیران در همه حوزه‌ها نباشد که یک مدیر این احساس را داشته باشد که بتواند تخلف کند .

زارعی ادامه داد: درست است برخورد قوه قضائیه مورد نیاز و لازم است ولی همیشه پیشگیری تاثیر بیشتری به همراه خواهد داشت؛ کما اینکه در حوزه‌های مختلف اجتماعی نیز بازهم تاثیرش را به همراه دارد.

وی با تاکید بر بحث نظارت، خاطرنشان کرد:  ۱۸ دستگاه نظارتی بر فعالیت‌های مجریان اداری نظارت دارند در این راستا مجلس باید به این موضوع بپردازد که چرا با این وجود باز هم سامان‌دهی دستگاه‌های نظارتی برای مبارزه با بی‌عدالتی که فساد یکی از ابزار آن است صورت نگرفته است.

 /86034/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.