پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرمانده سپاه بخش چهاردانگه از برگزاری نشست بزرگ بصیرتی و روشنگری خبر داد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نشست بزرگ بصیرتی و روشنگری در حوزه انتخاب اصلح در حسینیه ی چهاردانگه ای های مقیم ساری برگزار شد.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نشست بزرگ بصیرتی و روشنگری در حوزه انتخاب اصلح در حسینیه ی چهاردانگه ای های مقیم ساری برگزار شد.
سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه به خبرنگار ما گفت: این نشست بزرگ بصیرتی و روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران و با حضور فرماندهان حوزه ها و اعضای شورای حوزه ها، فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج دهستان های سه گانه ی بخش چهاردانگه و ارکان گردان های امنیتی بیت المقدس و کوثر بخش چهاردانگه برگزار شد.
وی در ادامه افزود: باید برای برون رفت از مشکلات کشور گامی موثر، درست و با برنامه برداشت و این مهم جز با انتخاب مردم و یک انتخاب اصلح برای روی کار آندنِ دولتی جوان،انقلابی،جهادی و پایِ کار میسر نخواهد شد، چیزی که مردم غیور و فهیم بخش چهاردانگه بارها و بارها در انتخابات مختلف به همگان نشان داده اند.
ایشان همچنین ضمن پاسداشت حرمت خون همه ی شهدای انقلاب اسلامی و در راس آن سردار سرافراز و رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خون همین شهداست که سرزنده تر و پایدارتر از هر روز می شود.بنابراین مستکبران عالم، سردمداران زور و ظلم و دشمنی ها بدانند مردم ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر مشتی محکم بر دهانشان خواهند زد.
سرگرد نبوی در پایان ضمن قدردانی از همه ی فرماندهان و بسیجیان بخش چهاردانگه حاضر در این نشست بزرگ بصیرتی از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج بخش چهاردانگه به جهت میزبانی خوبِ این مراسم قدردانی کرد و اظهار داشت: طبق آیات قرآنِ کریم باید یادآور شد سرنوشت یک قوم تغییر نخواهد کرد مگر به دستِ خودِ مردمِ آن قوم. پس باید برای اعتلای نظام اسلامی و دوام و قوام انقلاب اسلامی باری دیگر به دشمنان قسم خورده ی این انقلاب و کشور نشان دهیم ایران و ایرانی خودش برای پیشرفت و آبادانیِ کشورش تصمیم خواهد گرفت و اجازه دخالت دشمنان و بیگانگان را هرگز در امور داخلیِ این سرزمین نخواهد داد.
ما تا آخر پای این انقلاب و نظام با قدرت خواهیم ایستاد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.