پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری: همکاری مردم با پلیس عامل مهم در موفقیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

0

 

عباسعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت : با اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی از 8 فروردین در کشور آغاز شده است اما ماموران نیروی انتظامی قبل از آغاز این طرح نیز حضوری موثر در ورودی های شهر ساری داشتند .

وی در ادامه ضمن تشکر صمیمانه از زحمات ماموران انتظامی شهرستان ساری، اعلام کرد: ماموران نیروی انتظامی با شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت شبانه روزی در 5 توقفگاه و ورودی اصلی شهر ساری حضور یافتند .

رضایی با اشاره به استقرار پلیس در ورودی های شهر ساری شامل گادر جنگل، سه راه جویبار، هولا، تلمادره ، سنگده و دودانگه اعلام کرد؛ تمامی این مناطق توسط پلیس کنترل و ضمن جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی با بررسی کارت های شناسایی و احراز هویت سرنشینان خودرو از ورود افراد غیر بومی به شهر جلوگیری شده است .

وی اظهار داشت ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ساری علاوه بر حضور در ورودی های اصلی شهر با استقرار در 6 ورودی فرعی شهر پیش بینی های لازم را در جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی از این نقاط نیز انجام داده اند.

فرماندار شهرستان ساری در پایان از برخورد خوب ماموران پلیس با مردم،قدردانی کرد و افزود: همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس عاملی مهمی در موفقیت اجرای این طرح و جلوگیری از افزایش زنجیره انتقال این ویروس در کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه این روند و با همکاری مردم روند شیوع و انتقال این ویروس در کشور بطور کامل قطع شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.