پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار ساری ابقاء شد

استاندار مازندران با بیان اینکه فرماندار ساری از مدیران توانمند بوده و از وی رضایت کامل دارم، گفت: فرماندار فعلی ساری ابقا شد و جابه‌جا نمی‌شود.

آقاي ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران
0

 

 به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری به نقل از تسنیم، ربیع فلاح جلودار عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: در سال گذشته هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری در مازندران سرمایه‌گذاری شد.

 

وی با بیان اینکه شهرداری ساری تلاش‌های زیادی برای توسعه و عمران شهر ساری انجام داده است، افزود: متاسفانه بافت شهر ساری فرسوده بوده که باید نوسازی شود.

 

فلاح به ظرفیت‌های کشاورزی و دامپروری در استان اشاره و خاطرنشان کرد: 13 هزار مهندس کشاوررزی در مازندران وجود دارد که می‌توان از دانش آنها برای خودکفایی در زمینه کشاورزی استفاده کرد.

 

استاندار مازندران از اجرای طرح پرورش ماهی در قفس خبر داد و گفت: 500 پروژه پرورش ماهی در قفس سال 94 در دریای مازندران انجام می‌شود.

 

وی، با بیان اینکه تمام محصولات کشاورزی مازندران، قابلیت صادرات به کشور روسیه را دارد، افزود: صادرات محصولات کشاورزی می‌تواند زمینه رشد و توسعه افتصادی استان را فراهم کند.

 

استاندار مازندران با تمجید از عملکر فرماندار ساری در دولت تدبیر و امید افزود: برای جابه‌جایی مدیران و فرمانداران گذشته، هیچ مشاوره‌ای را نخواهم پذیرفت و مدیران توانمند و باتجربه به کارشان ادامه خواهند داد.

 

فلاح از اختصاص هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار استان در سال 94 خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 35 درصد افزایش داشت.

 

وی با بیان اینکه مازندران رتبه نخست در حوزه امنیتی داشته و هیچ مشکل سیاسی در استان وجود ندارد، افزود: برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در استان با همه نمایندگان مجلس مازندران همگام هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.