پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فرماندار جدید نوشهر معرفی شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسین حسن‌نژاد امشب در آئین تکریم و معارفه فرماندار نوشهر با قدردانی از همه کسانی که در امر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سواحل مازندران تلاش کردند، اظهار کرد: تعداد زیادی تصاویر در قالب کلیپ‌ سواحل در روزهای تاسوعا و عاشورا در فضای مجازی منتشر شد و حتی سعی شد تا از احساسات پاک مذهبی مردم مازندران نیز سوءاستفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه به احساسات پاک مذهبی مردم خود احترام می‌گذاریم، افزود: معتقدیم که این احساسات تضمین و بیمه‌گری حفظ انقلاب ما است ولی کسانی که از این احساسات بخواهند سوءاستفاده کنند حتماً باید به این دسته از افراد یادآوری کنیم که این رفتارها می‌تواند بخشی از امید را نیز زیر سؤال ببرد و به نوعی اشاعه فساد، منکر و فحشا درون جامعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: در تعطیلات هفته گذشته با اینکه مازندران با مشکل ورود انبوه مسافران مواجه بود ولی خوشبختانه کمترین تجمع جمعیتی را داشتیم.

وی با بیان اینکه در شرایط سختی در کشور قرار داریم، تصریح کرد: اینکه ما اذعان کنیم که در شرایط سخت هستیم نباید اِبا کنیم زیرا جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در شرایط سختی قرار داشت و ما تجربه خوبی نیز در طول این سال‌ها به دست آوردیم ولی به موازات آن، بپذیریم دشمن هم در نحوه مقابله با نیز ما تجربه زیادی کسب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه همه ما از برخی کمبودها و نارسایی‌ها گِلِه‌ داریم، ابراز کرد: مقاومت، در میدان بودن و نوآوری‌های ما به مراتب افزایش یافت و به نظرم در این بخش کاملاً موفق بودیم.

وی افزود: چرخ توسعه و سازندگی در کشور ما نه تنها عقب نیفتاد و از حرکت باز نماند بلکه جهت‌گیری‌های جدیدی نیز شکل گرفت و نگاه نو‌آور‌انه و فناورانه بر آن وارد شد.

حسن‌نژاد اظهار کرد: امروز در تمامی بخش‌ها نگاه و فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و توسعه گردشگری مازندران باید تغییر کند نگاهی نو ایجاد شود و این سبب می‌شود تا بخش خصوصی بتواند در زمینه گردشگری نیازها را تأمین کند.

آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انرژی هسته‌ای و رعایت حقوق بشر کاملاً بهانه است بلکه آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد.

محمدعلی محسنی با قدردانی از تلاش‌های «عبدالصمد صفرنژاد» در طول مدت تصدی حدود سه ساله فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگری به وحدت و بودن در کنار یکدیگر نیاز داریم و باید همه اختلافات سلیقه‌ای و قومی و قبیله‌ای را کنار بگذاریم زیرا در یک شرایط بسیار بحرانی در کشور به سر می‌بریم.

وی افزود: زمانی که آمریکای جنایتکار از هیچ کوششی برای به زانو در آوردن ملت ایران دریغ نکرده است و بی‌شرمانه‌ترین، بدترین و سخت‌ترین تحریم‌های طول تاریخ دولت آمریکا امروز بر مردم کشور ما سنگینی می‌کند و حتی در کشور کوبا که به مدت ۹۰ سال تحت تحریم آمریکا بوده است ولی مردم این کشور شاهد چنین تحریمی نبودند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز حتی داروهای کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص و سرطانی در کشور ما نیز تحریم است، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای و رعایت حقوق بشر کاملاً بهانه است بلکه آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد و هر روزی که مواردی برطرف شود اما موارد متعدد دیگری را روی میز خواهند گذاشت.

وی تأکید کرد: باید در کنار یکدیگر و هشیار و بیدار باشیم و به هر گونه اختلاف سلیقه‌ای که ما را از هدف غافل می‌کند توجه نکنیم تا به لطف خدا مسیر تکامل را طی کنیم.

محسنی متذکر شد: باید از نگاه سنتی خارج شویم و باید بدانیم که امروز کشاورزی، صنعت، دامپروری و حتی گردشگری ما با نگاه سنتی پاسخ‌گوی نیاز مردم نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه باید به اقتصاد درون‌زای برون‌گرا توجه کنیم، تصریح کرد: باید ایمان داشته باشیم که هیچ دستی از آستین هیچ بیگانه‌ای برای بهبود وضعیت مردم ایران بیرون نخواهد آمد مگر از آستین فرزندان همین مملکت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور ما بهترین شرایط آب و هوای دنیا را دارد و یک درصد جمعیت و ۷ درصد ذخایر دنیا، معادن زیرزمینی و شرایط جغرافیایی بسیار غنی را داریم که مهم‌تر از همه این موارد نخبگان جوان را نیز داریم و قطعاً مردم ما شایسته زندگی بهتر از این هستند.

به گزارش فارس؛ در این مراسم «عبدالصمد صفرنژاد» تکریم و به جای وی «سعید یزدانی» که پیش از این فرماندار شهرستان سوادکوه بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان نوشهر معرفی شد.

«عبدالصمد صفرنژاد» به مدت ۲ سال و ۸ ماه و ۳ روز سکان فرمانداری نوشهر را در دست داشت.

 / ۸۶۰۱۹/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.